Nepřehlédněte !

Hledej produkt

facebook

 

dezent-logo speedline-logodotz-logoronal logooz-logomam-logo

Oznámení o EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Velká cena Bahrajnu – preview

Milán, 13. dubna 2015 – Bahrajn, v minulosti díky celoročně teplému počasí oblíbený okruh pro testování, hostí třetí závod sezóny, pro který byly podobně jako pro Austrálii a Čínu nominovány středně tvrdá a měkká směs.

Velká cena Bahrajnu, As-Sachír, 31. 3. – 3. 4. 2016


2. ZÁVOD Z 21

 

Milán, 29. března 2016 – Bahrajn přinese start za soumraku a skončí po setmění. Týmy už mají zažité předpisy týkající se pneumatik a tak jistě budou vědět, jak z nich dostat to nejlepší. Stejně jako v Austrálii, budou i pro tento závod v nabídce tři směsi (superměkká, měkká a střední).

Okruh z pohledu pneumatik:

  • Čas startu v 18:00 napovídá, že teplota trati bude s postupem času dramaticky klesat.
  • Asfalt na bázi žuly je hrubý a drsný, což zvyšuje opotřebení pneumatik.
  • Písek, který se větrem dostává na trať z okolní pouště, ovlivňuje přilnavost.
  • Je zde celá řada pomalých zatáček, na výjezdu z nich se bude hodit silná trakce.
  • Zároveň okruh nabízí čtyři rychlé rovinky, takže bude zapotřebí zvolit univerzální nastavení.
  • Safety car má zde zřídkakdy vliv na strategii: během dvanácti let závodění v Bahrajnu ovlivnil závod pouze dvakrát.

Tři nominované směsi:

  • Střední směs (bílá): malé pracovní rozpětí,nejvíce univerzální směs.
  • Měkká směs (žlutá): vysoké pracovní rozpětí s důrazem na výkonnost.
  • Superměkká směs (červená): malé pracovní rozpětí, směs je rychlá, ale s omezenou životností.

Připomenutí minulého roku:

  • Vítěz: Hamilton (dvě zastávky - začal na měkké, v 15. kole nazul opět měkké, ve 33. kole přezul na střední).
  • Nejlepší alternativní strategii zvolil druhý Räikkönen (také měl dvě zastávky v boxech - začínal na měkké, v 17. kole přezul na střední směs a ve 40. kole přezul zpět na měkkou směs).
  • Vettel byl pátý s neplánovanou třetí zastávkou (výměnu poškozené přední části vozu spojil s přezouváním).

Paul Hembery, šéf motorsportu Pirelli: „Nová pravidla pro rok 2016 se ukázala jako životaschopná. Poskytují týmům i jezdcům mnoho různých strategií a při Velké ceně Austrálie promluvily do výsledků u všech stájí. Bahrajn je z pohledu pneumatik velmi odlišným typem okruhu, navíc ovlivněný velkým poklesem teploty. Je nutné se vypořádat se specifickým nastavením vozu pro tento závod. Bude také zajímavé sledovat, kdo se nejvíce poučil z Austrálie, aby zde mohl úspěšně čelit specifickým výzvám. Schopnosti jednotlivých týmů jsou rozmanité, uvidíme, jaké budou hrát klíčovou roli v závodě.“

 

Přehled nominovaných směsí:

  P Zero Purple P Zero Red P Zero Yellow P Zero White P Zero Orange
Austrálie   Superměkká  Měkká Střední  
Bahrajn   Superměkká  Měkká Střední  

 

 

 

ALU disky

Pneumatiky

Pneuservis

Autoservis

Výdřeva dodávek

ABI tuning Liberec